Saturday, December 10, 2011

Pengenalan

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia,

Blog ini saya ciptakan sebagai memenuhi tugasan yang diamanahkan kepada saya. Sesungguhnya saya bukanlah pakar namun segala isi di dalamnya diharapkan dapat dikongsi bersama guru-guru diseluruh Malaysia. Saya seorang guru yang ditugaskan untuk mengajar di kawasan pedalaman Sarawak yang serba kekurangan dari segi infrastruktur, namun itu bukanlah alasan untuk saya terus menabur bakti terhadap anak bangsa yang tercinta. Kepada rakan-rakan yang telah menjadi pengikut blog saya sebelum ini, saya memohon maaf kerana terpaksa memadamkan beberapa 'post' sebelum ini kerana tidak memenuhi kriteria isi kandungan kursus yang diminta. InsyaAllah, saya akan ciptakan blog peribadi baru dan akan dimaklumkan kemudian. Wassalam.

No comments:

Post a Comment